250808



Igår var vi på bryggan i hamnen för att föreviga våran tid på Fire Island. Det blev faktiskt några bra kort på oss, trotas att jag var med. Efter fotograferingen lämnade jag famijen som skulle gå och äta middag tillsammans och ha en liten minneskväll för deras pappa,  jag och Anna cyklade isället till Ocean Beach för middag.

Nu sitter vi här åter på tennis stället med våra datorer och äter ytterligare ett paket fult med ångestladdade oreos för "sista" gången försöker jag intala mig sjäv, Iaf här på ön. På onsdag morogn åker vi hen jag och barnen. L stannar kvar och ser till så att städ firman gör sitt jobb.

Sammanfattningsvis har månaden varit bra, annorlunda och jag har träffat vänner jag nog aldrig skulle träffa om jag inte mött dom här. Jag har bott precis vid havet vilket ag alltid velat göra och jag älskar de. Det blev några galna utekvällar men sista tiden har vi mest laddat för utekvällarna på manhattan. Jag har kommit på att jag verkligen gillar barnen trots att dom är fruktansvärt bortskämda med vissa saker och ganska omogna ibland för sin ålder. Det är faktiskt väldigt roliga och positiva barn.

Å jag har glömt att berätta för er att under den här månaden har Cornelia duschat i en utomhus dusch vilket har lett till att jag varit ganska ofräsch här!!

Hör av mig igen när vi är tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0