I'm Back

                                     

Efter en Lååång dag igår har jag precis vaknat och känner mig ganska utvilad. Vi tog färjan kl 08.10 igår morse och avr hemma vid 10. Då skulle allt packas upp, tvätterskan stod i dörren och väntade på att få börja jobba. L va bara hemma ca 15 min för att sedan åka tillbaka till Fire Island. Barnen gick o la sig och kollade på film och gjorde deras läxor och jag gick upp och möblerade om mitt rum. Jag blev super nöjd, mycket bättre såhär. Bara att hinna göra detta på en dag tyckte jag var mycket igår, iaf om man jämnför vad jag har gjort dom andra dagarna på semestern, men kl var bara 12 när jag var klar.
Jag körde J till hans kompis, jag och S åkte och handlade mat, jag var med M på fotbolls träning mellan 14-18. Jag körde och hämtade J, lämnade han hemma, körde och lämnade M för middag med en kompis, och hämtade upp S igen, med 5 kompisar. När jag kom tillbaka hade J 4 kompisar och S 5 kompisar här, alla är 13 år, ni kan själva tänka ut hur de va. Samtidigt skulle all tvätt läggas in i garderoberna och en trunk med ren tvätt skulle sorteras och vikas, till alla 3 barnen.
När de var klart va de äntligen dags för min tvätt. Trött som jag var när jag ahde vit tvätten kvar hällde jag i klorin i stället för tvättmedel i tvättmaskinen, jag hade min gröna Monki tröja i där och den blev helt gul fläckig så den är bara att kassta. I de ögonblicket könde jag bara för att ge upp men var fr trött för att bry mig.
När alla hade åkt hem fick jag ut ännu en runda och hämta upp M hos hennes kompis. Ungefär där slutade dagen till sist.

Barnen sover fortfarande vilket är ganska skönt, L kommer hem idag så jag hoppas de blir lugnare så jag kan få lite ledig tid. §*

Kommentarer
Postat av: B

Men åh corre, jag skrev ju bara de som var på middagen! Varken Therese eller Helena eller du står ju med lille vän! Så ja, va nu inte ledsen. =) Puss

2008-08-29 @ 17:03:22
Postat av: Erika

Låter som det är lite mer hektiskt än fire island:P

Skönt att vara tillbaka från semesterna ändå va?:)

puss & kram

2008-08-30 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0