?? M O D E ??


Jag känner mig verkligen helt off när de komme till vad som händer utanför Fire Island. Har inte koll på någonting, tex, höstens mode som börjar komma in nu. Jag har ingen koll på hur de går för Sverige i OS, dock vet jag hur de går för USA, dom visar bara när USA är med förstår ni, känns lite konstigt! Jag har ingen aning om vad som händer i Sverige eller i andra delar av världen, vilket jag iof aldrig haft haft en aning om, men endå!! Jag lever i min engen lilla bubbla här på ön, de enda man bryr sig om här är om manerterna är borta och om de är stora vågor, ibland frågan man också var solen tog vägen!? Detta är på något sätt ganska skönt, de är skönt att inte behöva veta något, men o andra sidan vill jag veta något, jag vill ha koll. Jag lovar att när jag är i stan igen ska ni få veta allt som händer och då hoppas jag att de är lite roligare att läsa här. Men idag ska jag iaf försöka fixa min kamera, sätta in nya batteri.

Alla morgon sysslorna är gjorda så nu är jag ledig. Ska ta min rosa och lila cyke nu och ta mig bort til affärern för att köpa kaffe, ni vet att de finns ingen, ingen som gör kaffe hemma utan man tar sin bil, om man är hemma, eller om man är här tar man sin cykel och åler och köper helt enkelt!

Å glömde nästan de viktigaste, igår....Fick jag riktigt mat!!!
Faktiskt var de gott också, L lagade spagetti med kräftor, paprika lök, ganska enkelt men de var gott och nyttigt! Tills och med barnen gillade de, Tänka sig va!!

En annan sak jag måste få skryta med lite är att jag har blivigt väldigt brun tror att jag har nått toppen på min brunhets skala, men vi har två veckor kvar! Idag tror jag att jag hoppas stranden då hyn kan behöva få vila lite!!

Puss så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0