Min Svenska Sommar Dröm

            

Så här får gärna mitt lilla sommar ställe se ut hemma i Sverige, men en stor lummig trädgård med pastell färgade blommor och ett litet vitt trä bord mellan buskarna där de varma pannkakorna med glass och hallon
står och väntar. Framför detta lilla hus kan man se hur solen speglar sig i havet.

Detta är min dröm och lite av de jag ligger och fantiserar om här på ön, detta är deras dröm om hur sommaren ska vara, den tanken fick mig att börja tänka på hur jag vill att min dröm sommar en gång ska se ut.

Jag tror jag har en ganska klar bild av hur jag vill att de ska vara!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hjärtat du är så söt du vet hur dit hem ska se ut överallt juh!!!

Miss yaa babe

2008-08-20 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0