Of To Fire Island



Allt är packat och klart och nu väntar vi bara på mamma Lisa som är o färgar håret vad jag försod, en timme innan vi ska åka, de skulle varit du mamma!!!
Nu har vi en månad framför oss där ute, de känns som en väldigt lång tid men vi är många familjen som också har aupairer som ska följa med så förhoppningsvis blir de en bra månad!!
Annars är de som vanligt här, dagarna går fort, jag har inte så mycket att göra så ibland blir de lite långtråkigt! Igår var jag och K ute ocg gick en runda, skönt att ha någon att pratat av sig mä, hon åker till Mexico om två veckor för att ha semester tillsammans med sin pojkvän från Australien, hur underbart låter inte de!?

Iaf nu får jag fixa de sista innan vi far! Hoppas verkligen att mitt internet funkar där ute...

Puss så länge!! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0