Tisdag Honey....

Igår var de tisdag, en helt vanlig tisdag, en dag som alla andra här på Fire Island. Men de som gjorde denna dagen till något mer speciellt var att jag fick höra de värsta jag någonsin hört...(iaf nästan de värsta).
Jag skulle göra mat till J som är 13 år. Han kom in i köket och frågade mig om jag kunde göra lite pasta till honom, visst kan jag göra lite pasta. När jag började frågade jag honom om han brukade göra pasta, svaret jag fick var skrämmande.
Nä jag har aldrig gjort de förr, jag vet inte hur man gör!

Seriouslley...

Jag vet inte om L var på lite dålig humör när hon kom hem eller hon förväntar sig att jag alltid ska, inte bara påminna M och S om att ta deras medisin, jag ska lägga fram den på bordet med ett glas vatten varje kväll för de kan dom inte ta själva. Dom har tagit denna mdisinen varje kväll i ca hela sitt liv och endå kan dom inte själva komma ihåg var den står och att dom ska ta den. Samma med flingorna, en morogn glömde jag att ställa fram dom, då sa hon efter att dom ska alltid stå på bordet för dom kan absolut inte ta dom själva. Så jag antar att om jag inte ställer fram flingorna utan bara mjölken så blir de nog bara mjölk till frukost!
Allvarligt de är helt sjukt, jag undrar om L verkligen vill att hennes barn ska bli lite mer självständiga. I dag så sa S att de är soptömmar dag, då blev L helt till sig för att hon kom ihåg de, hon sa till mig: She is a very god kid. med världens leende! Har man inte högre tankar än så om sina barn?

Innan idag när J hosstade två gånger frågade hon efter första hossten: Are you ok Honey?

Honey, Honey, Honey

Jag har nästan lärt mig att stänga av öronen när hon använder de ordet. Det används väldigt flitigt vill jag lova.

Are you coming honey?...What are you doing honey?..Don't put your towel their Honey!...Put away your computer honey..NOW honey!!!

Jag blir galen....
Men oandra sidan är dom en bra familj trots allt och jag gillar barnen trots att de är dom mest bortskämmda jag har  träffat, vissa saker förstår jag som sagt inte!!

För övrigt New York..(staden) är underbar!!!

Puss och God Natt Älskade Sverige!! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0