Torsdag och snart över...



Jag trodde att jag fortfarande var ganska tränad och hade hyfsat bra kondition...men...Oj vad fel jag hade. Igår va jag med och sprang i en "tävling" om man kan kalla de för de. Vet inte hur långt de va men de var iaf längre än min vanliga runda. Alla som ville fick delta. Vi sprang två varv runt Point o Woods vilket är ca ett varv längre än min vanliga runda, vilket jag inte visste när vi började springa. Så jag försökt hänga på de 10-20 år äldre mammorna när vi började, men fyyy dom knäckte verkligen mig, jag fick springa som aldrig förr för att försöka hålla samma tempo som dom, jag kämpade verkligen och är väldigt nöjd med min insatts trotts att de flesta mammorna kom fram före mig, inte jätte mycket före men endå. Rundan tog ca 40 min tror jag, de är ganska länge för mig och speciellt alldeles för lång när man höll den takten jag gjorde vilket jag inte brukar hålla. När jag väl kom i mål höll jag verkligen å att spy, de var så varmt och jag var helt slut. Dessa mammorna hr är verkligen super mammor. Jag lovar dom äter inget annat än sallar, springer varje dag och spelar tennis minst 2 timmar varje dag. När dom är hemma tränar dom enbart med sina personliga tränare, iaf min värd mamma gör de!
Vad jag insåg var att jag måste lära mig att riktigt plåga mig själv när jag springer vilket jag tydligen inte gör tillräckligt...
Uch ja, de var den värsta spring rundan på ånga år, men de kändes skönt och det var endå kul på något sätt att verkligen bli puschad av något! Träningsvärken har satt sig hårt i axlarna vill jag lova!!

Från de ena till det andra, jag älskar att läsa era komentarer och de är kul att se att läsarna ökar lite!!

ÅÅ en annan viktig sak..jag lämnar ön på Tisdag!!! Back to the city!! Det som får mig igenom dagarna är The Hills och Oreos!!!

Puss §*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep on running GIRL!!

Vad duktig du är som orkade hela loppet C.

Måste bara säga att jag älskar att du uppdaterar din blogg så man vet avd som händer i ditt liv nu när du lämnat mig ;)!!

Har hänt en del hemma men skriver det till dig på fejjan i inbox!!

Peace and love honey!!



2008-08-21 @ 21:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0