Tystnad



Sommaren är snart över vilket innebär för mig att jag ska snart tillbaka til de verkligen livet, livet jag inte har än och inte
vet något om. Det ska verkligen bli skönt att komma tillbaka till New York men de är också ganska nervöst.
Min helg har varit väldigt stillsam som vanligt men endå ganska händelserik, tyvärr är det inte några positiva händelser
dock. Men de har löst sig nu, iaf den ena händelsen.
Idag är jag ledig, äntligen, sitter på tennis platsen som nu mera är väldig tom och äter Chips Ahoy cookies till frukost,
mindre bra de också, mår lite smått illa faktiskt. Det känns som jag hade jätte mycet att skriva men just nu kommer jag
inte på något alls.
Jag kan ge er ett litet film tipps, igår satt jag och kollade på en Geishas Memoarer, har sett den en gång innnan på kom
inte ihåg något av den, men den är verkligenvärd att se, miljöerna i Kina är helt fantastiska och de är en väldigt vacker
och gripan film måste jag säga!
Vårt internet i huset fungerar inte längre, vet inte varför hoppas vi kan fixa de så jag slipper sitta här.

Ska försöka komma på vad de va jag ville berätta, nu ska jag sitta och vänta på att min mamma kommer in och pratar
med mig!!

Puss §*

Kommentarer
Postat av: ida

Gud vad fin din blogg börjar bli. Inte för att det inte varit det innan men den börjar bli riktigt proffsig. Hur gör man för att få en sån fin vit ram runt bilderna som i detta inlägg? Är det något man gör i ett bildprogram eller på bloggen? Saknar dig. Du sa veta att vi här hemma verkligen är avundsjuka. älskar dig. kram

2008-08-24 @ 18:34:11
URL: http://therooibos.blogg.se/
Postat av: B

kom in på msn nu då så jag får prata med dig! Saknig nu. Puss

2008-08-24 @ 22:23:18
URL: http://gitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0