Ängelholm

Livet hemma är underbart, men de kommer faktiskt att kännas skönt att komma tillbaka! Har precis kommit hem från en mysig middag med mina tjejer följt av en liten runda på stan. Eller snarare en helrunda, vi besökte alla ställen i stan utom bahnhof och morris. Så ja en 5 ställen blev de, inte dåligt! Men allt känns som vanligt, känns som jag var här förra veckan. Men det är givetvis kul att träffa alla mina fina vänner.

Hoppas er julhelg också varit bra, än är den inte över!

I morogn åker jag och hälsar på min mormor och sen blir de hockey. Mitt första besök efter att ishallen byggdes om, känns lite konstigt men det ska bli väldigt spännande! Första elitserie matchen jag går på också.

Kl är nu nästan 02.00 och de är dags att sova. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0