Fashion Trends


Nu har jag äntligen signat up för en kusr på Parsons. Fashion trends blev de, börjar den 3 Februari och de känns riktigt kul och spännande, att äntligen få göra något för sig själv som man tycker är kul och de känns som att denna kursen kan ge något så jag verkligen har användning för den.

Längtar!

Nu ska jag ut o röra på mig, vädret är inte de roligaste här direkt, ser ganska kallt ut. Det roligaste är här att i tisdags typ var de minus ca 1-2 grader, i förgår va de ca 15 grader. Lusstigt eller hur!?
Annar blir de nog en ganska lugn dag och kväll, har inga planer än. Förövrigt kom jag på att jag har en vit månad, har inte druckigt något sedan B va här och vi hade middag. Har inte blivigt av att jag gått ut något denna månaden och komme rinte göra de heller. Känns faktiskt också väldigt bra!

En annan sak är att min tyska vän såg Mr Big i förgår inne i stan, kul för henne!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0