Mina Två Sista dagar i NY


Vi började dagen med Gudtjänst för att fira att det var den 4 Advent.


Sen bjöds de ju såklart på Kyrkkaffe som är himla trevligt. Godaste Kanelbullen någonsin!


Efter det blev det julshopping i Downtown, här ser ni Brooklyn Bridge.


Jag och Sara.


Efter all Shoppning åt vi en god middag på Spring St.
En fantastisk dag helt enkelt. Men den slutar inte där utan vi åkte vidare hem till Sara för lite julmys. Glögg och pepparkakor bjöds de på. Så här såg de ut...


Julia fixar julmusik och Philippa.....





I går bjöd Philippa hem oss alla på julfest aka tacokväll. Super mysigt verkligen, vi avslutade med dans. Jag vet inte vad de heter men dom har iaf en dansmatta till deras tv. Ganska klurigt i början men gissa vem som vann sista rundan. Jo jag! Skitkul. Känndes lite tråkigt att lämna dom igår, men de är ju bara för två veckor!

När jag vaknade i morse var jag jätte nervös, är de fortfarande. Kan inte fatta at tiden gått så fort, jag beställde resan i september och nu sitter jag här och ska åka om 3 timmar. SJUKT! men de ska bli såå kul o komma hem.

Vi ses i ängelholm i morgon mina kära vänner! hihi

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: P

Nu är din biljett till Juldagen fixad!! Längtar så tills jag sak få träffa dig babe!!! Tyvärr jobbar jag!! Men lääääääääääännnnngggggtarrrrr!!! PUSSSSSS

2008-12-23 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0