New York New York...



Har precis kommit hem från en väldigt trevlig söndag inne i stan. Började morgonen med att åka till Svenska Kyrkan för att gå på gudtjänst och få lite adventskänsla. Efter de blev de kyrkkaffe, svenskt kaffe och en god ostamacka. Så härligt när alla runt omkring en pratar svenska!

Sen blev de lite vandring i downtown. Efter några timmars ensamhet kom Philippa, Sara och Moa in så jag gick och mötte dom. Dom hade varit på Lusse fest i går efter deras Lucia tåg i kyrkan som jag missade ftersom jag jobbade, jätte tråkigt att missa de. Utgången bryr jag mig inte så mycket om, efter en alkohol och festfri månad känner jag mig väldigt pigg och hälsosam, mår faktiskt riktigt bra just nu. Hur som hellst så hade vi väldigt trevligt i dag!

Söndagar i City, hela stan känns annorlunda på söndagar, alla människor strosar runder, köper julklappar, äter brunch och bara umgås. Hur mysigt som hellst och jag älskar de.

Mina fötter gör ont...och nu är jag trött! Hörs i morgon, Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0