Onsdag



Dagen har varit fantastisk, från början till slut!

Dagen började med att vi bestämde att vi skulle åka till Ikea, fattig som jag var gick jag in på mitt konto för att föra över lite pengar, plötsligt ser jag att så fattig va jag tydligen inte. Det hade kommit in ett antal trevliga lappar på mitt konto som jag inte hade räknat mer, älskar sådana överraskninar. Så off till Ikea i Newark, tror att den på Long island är bättre men f*an så trevligt vi hade de! Det var jag Philippa och Julia. Det blev lite nya ljus, några lila plastblommor och lite gotte som jag myser med nu, vi han äver med taget faktiskt så där införskaffade jag lite pynt till mina julklappar och jag tog steget att prova en ny tandkräm, efter 2,5 år, tror dock att jag ska återgå till den gamla fter denna. Förmiddagen sprang väg och väl hemma väntade en annan överraskning. Jag har fått en digital box med massa massa nya kanaler till min lilla 12 tummare typ, bilder är perfekt och kontrollen är lite mer hypad!

Kvällen har vi spenderat på Mollys skola, dom bjöd på en jätte fin julkonsert som Molly var med i, super fint var de, det var deras kör blandad med en kör för blinda! Såå fint. Där var en kille som sjöng så finat att jag fick en liten tår i ögat, för första gången i mitt liv.

Nu sitter jag i mitt mysiga lilla rum med ljus, gotte, ny tv och rena kläder, underbart!

God natt på er, ses om en vecka, lite mindre hihi♥

Kommentarer
Postat av: P

Vilken mysdag C!! Gud vad jag längtar tills du kommer hem... störigt att jag jobbar på juldagen bara =(... men vi får hänga nyktra ist!! PusssPusss

2008-12-18 @ 11:23:17
Postat av: Mamma

Hej Nellan, hörs vi i kväll? efter jag varit hos Engla,(hon fyller 7kt många år, citat från Jeppe)

2008-12-18 @ 11:44:09
Postat av: B

Love u!

2008-12-18 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0