All I Can Think Of ...


Lugnet för stormen..är de bara ett talesätt man använder eller är de verkligen så de fungerar? Hela dagen har varit så lugn och stilla, men plötsligt händer de. Regnet slår sig verkligen ner och vinder verkar defignera min kännslor väldigt bra, Den måste komma ifatt. Är de så här i verkliga livet också? Jag hoppas verkligen de...
Behöver man ha perioder i sitt liv där de verkligen inte häner någonting för att sedan få komma till nästa period där allt händer på en gång och man bara önskar att tiden stog stilla så man kan få vara lycklig någon minut till. Varför kan inte saker hända när man mest behöver de!! Man borde, eller jag borde inte fundera men just nu är detta all I can think of...kommer jag vara lycklig på ett bättre sätt igen, en längre tid, kommer jag få känna mig betydelsefull för någon anna igen...kommer jag, kommer jag??????

Jag måste komma ifatt, jag har tappat allt, har ingen ork ingen energi. När man gett allt till andra som behövt min energi, vem kan ge mig min energi tillbaka? Mian källor som har varit många förr finns inte längre. jag har klarat mig utan länge nu men nu...the botten is nådd. jag behöver de där, de lilla och självklara för många, de finns ofta i samma rum som jag men så långt bort från mig o mitt liv. Orden som jag hör dagligen men som bara flyger förbi mig. Orden som gör den jag älskar så glad men som gör mig så ledsen och hopplös...

När får vi de vi verkligen förtjänar och vill ha...?
Efter lugnet har jag mycket att vänta!! §*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0