Another Day


Om endå sängen var min!!!


Dags att gå o lägga sig igen, dagarna går väldigt snabbt här. Idag har vi varit vid polen några timmar, vilket var skönt och kul att göra något annat! Efter de har de varit huset fullt här, tjejerna har färgat håret rosa, (slingor). Och jag lagade middag till dom, de känndes kritiskt ett tag, att få in alla när maten var klar och få allt undanplockat men de gick jätte bra, har glömt dock hur jobbiga 13 åringar kan vara, var ju ganska längesedan man va 13 själv! Efter de har jag kollat på Gossip Girls hela kvällen, ungarna sköter ju sig själva när dom är med kompisar och så. och Lisa Har varit på middag inne i stan. Så dagen har inte varit så jätte ansträngande. I morogn blir de mer körande, hoppas bara jag hittar rätt denna gången, men faktiskt går de mycket bätte nu, börjar känna mig mer hemma här!

God Natt... §*

ÅÅ jag glömde ju säga, i natt så drömde jag en liten del av drömmen, eller ja en av drömmarna på engelska!! De måste ju räknas trots att de inte var alla drömmar under natten!!?

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej älskling!

Tänker på dig hundra gånger om varje dag, undrar hur du har det å hur du mår. so far so good verkar det som..?Är i alla fall sjukt avis, försök att njuta och suga in att dU verkligen är i the big apple. puss, har verken chatt eller skyp, får bli till hösten i borås, men hör av dig om du får något telefon nummer

2008-08-01 @ 15:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0