Är de tisdag i dag??


God Morgon!
Vaknade i morse med jätte ont i halsen, känndes inte alls bra, riktigt illa om jag bli sjuk nu när jag har så mycket att göra innan jag reser om 2 veckor.
En annan sak är att S hade rätt igår, de går inte att sova om man dricker kaffe på kvällen, och de går inte att sova när de åskar så huset skakar heller, uch tuff natt!
Har precis varit ute o och inlinat, när jag kom  hem rullade pappa på dom och då rullade knappt två av framhjulen något...jag fick ju kämpa för livet hela rundan känndes de som och E körde en extra runda, hon va väll inte ens trött kan jag tro.
Nä nu blir de stan, ska fixa massa saker till mitt Go away party...

Ha de så bra i dag §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0