God Morogn Sverige!!



Godmorgon i USA och God kväll i Sverige!!
Igår var min första jobb dag...de gick bra men..ungarna i USA är så sjuuukt bortskämmda, dom lyfter inte ett finger!! Jag har kännt mig ganska ensam och uttråkad här nu trots att jag bara varit här i 5 dagar och ajg känner hur mycket jag vill komma från huset på min lediga tid. Igår kväll träffade jag en tjej som Lisas förra aupair hängde mycket med. Hon är 20 och är från Australien, vi ahde verkligen jätte trevligt, de är hennes andra år här så hon vet ju hur allt fungerar och så, vilket känns skönt...Vi hade så mycket gemensamt och de va så skönt att få prata av sig med någon..

Har varit ute idag och sprungit en kort runda, de är för varmt för att träna nästan, och nu sitter jag här i min säng och myser med Kodac, vår lilla fina katt och väntar på att mamma ska ringa. Jag ska börja jobba kl 1så jag njuter av min sista timme, har en lång dag framför mig!!

Puss och kram så länge!! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0