Here I Am...


Äntligen...efter 22 timmars resande ligger jag äntligen i min queen bed på Stamford Hotel. Hotellet byggs om lite men rummen är jätte fina, och sängen är en riktigt amerikansk hög bred säng! Min roomate och jag kommer bo granna i pelham har de visat sig.
Resan har annars gått bra, förutom när jag kom till Newark då jag fick själv gå till inspektion medans alla andra passerade ut lungt och stilla. Killen packade upp alla mina väskor för att se så jag inte hade något olagligt med mig, Vi hade ett gott snack faktiskt, trota att jag blev sjukt nervös!!
Men de känns skit bra att vara här, vi är tre svenska tjejer som håller ihop. De var lite jobbigt i morse när man skulle säga hejdå till mamma och pappa och älskade Sanna i Svågertorp. Hatar hej dån, känns inte alls kul! Men New York är New York och jag känner mig ganska hemma här! Ska inte säga för mycket men så känns de nu.

Men nähä, klockan börjar närma sig 04.45 och efter som jag har varit uppe sen kl 06.00 i morse så är de kanske dags att få lite queen sömn!!

Puss puss.... till alla mina underbara vänner och till mamma och pappa!!♥

Kommentarer
Postat av: B

Cornelia! Bra att du har det bra! Tänker på dig som fan! :) Puss

2008-07-22 @ 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0