Lång väntan



Nervös är bara förnamnet....Sitter här på hotellet och den ena familjen kommer och hämtar sina aupairer, en efter en. Det enda jag vet är att Lisa kommer också att komma snart snart snart, men vet inte när!!!
Nu blir man verkigen lämnad ensam med helt nya människor. Vi svenskar har ju haft de ganska tyggt med varandra här nu dessa fyra dagar!
Dagarna här på hotellet har varit LÅNGA, förvirrande, men kul med nytt folk. Manhattan turen igår var härlig, sååå härlig att vara tillbaka, känns inte alls längesedan som jag var här, men de är endå två år sedan!!
Tror inte att jag kommer bli uttråkad i denna underbara stad...I*m in Love!!
...Iaf for now!

Hoppas ni har de jätte bra hemma och att  i saknar mig lite!! Jag saknar er!!!!

Nu är de nog dags att plocka ihop sina saker och göra sig redo....!!!

Puss till er alla! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0