10 Dagars Countdown...



Den här bilde ger mig storstads vibbar...10 dagar kvar till vi återvänder till vårt underbara Barcelona..Jag och Bee!
Vi har räknat ner sedan i Februari, tiden har verkligen stått stilla, men nu...NU känns de som de verkligen kommer bli av!!! Vi har bokat en jätte mysig lägenhet mitt i Barri Gothic, underbart!! Måste ha ett nytt pass bara upptäckte jag idag när jag fyllde i mina visums papper.
Det är så mycket som händer nu och som ska fixas och jag känner att enegin, pirret och den förväntansfulla känslan finns inte. Så många frågor som jag inte har kommit på men som endå måste besvaras...jag tror jag vet svaren eller jag tvingar fram dom rätta för jag vet på något sätt att detta är rätt tid och rätt val för mig, men steget är så stort. Jag hoppas att jag kommer kunna slappna av lite i Barca och hitta ny inspiration till allt.

En dag i taget och i morogn blir de Vejby stranden som jag Älskar...Jag ska verkligen njuta av tiden jag har hemma nu. Här har aldrig varit vackrare!!!! §*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0