Underbar Helg



De är så svårt att hinna mä att skriva och hålla sig uppdaterad nu när de är så fint väder och man har massa saker att göra hel tiden. Därför har jag inte hunnit berätta lite om min helg..den började på bästa tänkbara sätt och avslutades om möjligt ännu bättre!

Det började med att jag hade min sista dag på jobbet, vilket faktiskt var lite sorgligt och väldigt konstigt, men som nu känns helt rätt och naturligt. men de är en lång och trygg tid jag haft där, kan inte förså att de gått så fort!?
Efter jobbet åkte jag till Knutpunkten för att hämta upp min fina vän Annika som jag inte sett på evigheter. Vi å¨kte ner på stan och satte oss på en mysigt bakgård och åt riktigt god grillad mat, sen vidare till Torstens såklart för ett glas vin och mycket tjej snack! Annika åkte tråkigt nog hem sen på lördagen...men vi tjejer hade en jätte mysigt kväll endå men choklad fondue, annanas, banan, jordgubbar och melon. Sommarkvällsförfesten bli rinte bättre än så med lite vin till!
Slutet blev sedan de bästa...! Tack mina tjejer för ännu en underbar helg! (På onsdag får vi hem vår I sen väntar vi bara på en till:) ).

Annars i veckan har de blivigt mycket sköna dagar på stranden och mysiga kvällar med inlines vid havet och kvällsdopp. Jag och S cyklade idag ut till mitt favoritställe, långt dit med de är de värt, bra motion! Imorogn sen blir de frukost i Stora Hult på ett väldigt pitoreskt och speciellt fik och affär!

Vädret börjar bli bättre i Barca nu, wee! Ett Gossip avsnitt nu, sen God natt! §*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0