..Forever free..




Igår var jag tillbaks på jobbet igen, med blandade känslor, de var svårare än jag trodde att hoppa in och försöka jobba och hjälpa till. Plåtningen gick bra, vi hade en jätte söt modell med de vackraste håret jag sett. Romantiskt, konstnärligt vacker var hon. Vi fick även besök av den nya tidningen Chics redaktion, ett helt gäng med blonda piffiga tjejer med high hills och klänningar, för att försöka vara lite kitschig så kan man säga att dom var verkligen Chica om man gämför med oss på vår redaktion. Mitt jobb var verkligen jätte roligt och jag trivdes men just nu känns de som ett avslutat kapitel som jag inte vill behöva öppna igen, jag är klar där nu och de känns riktigt skönt. Jag älskar att vara ledig, jag vill bara göra saker nu som jag verkligen vill göra, de känns inte bra att säga men jag vill slippa behöva ställa upp för andra nu och bara få tänka på mig själv, min sista tid jag har hemma!!

Nu längtar jag bara bort, till något nytt, nya dofter, nya upplevelser och även till nya besvikelser, till nya människor som kan ge en den där klumpen i magen som man  får när man ser dom. Bara till något nytt och få börja om!!
Jag kan känna pulsen och höra ljuden när jag tittar på min New York tavla övanför sängen, om 3 veckor är jag där igen, min stora dröm sen jag var 12 år, snart snart snart. Jag önskar verkligen att de blir bra, jag förtjänar de, jag vill trivas få, känna min fri, att få bli den jag drömt om....aldrig komma hem!

New York §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0