21 Juli...


 image301

 Ja..Den 21 Juli åker jag till New York, de jag vänatat på i hela mitt liv. Endå var detta de svåraste beslutet jag tagit. Min energi är i botten, ingen sömn inga klara tankar, vill bara gråta!! Men nej, nu är de bara att ställa in sig på detta och se till att de blir bra och denna gången har jag alla förutsättningar till att lyckas!! De som är så tugnt är att åka ifrån mina älskade vänner, känslorna är verkligen upp och ner. När jag tänker och är med dom kan jag skatta för att sen sekunden efter bara bryta ihop och känna att jag gör ett misstag, så kommer de nog vara hela sommaren. Men misstaget är att inte åka och jag vet ju att jag har kvar er och de är de viktigaste!! §*



 

Kommentarer
Postat av: H

Du C, vi kommer alltid va kvar ja! Och vi kommer alla att splittras nu, för att varje jul, sommar och viktiga tillfällen i våra liv, återförenas. Så har man det tillsammans med sina närmaste. Inte för att jag inte kan känna igen mig i dina känslor, vet precis hur du känner! Och då ska jag iaf flytta inom landets gränser!! Men New York kommer vara sååå coolt, och skulle det av någon anledning inte vara din grej eller om hemlängtan blir för stark, så är det ju bara att packa väskan och komma hem igen! Vi väntar :) Kram kram

2008-05-23 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0