BeslutsÅngest



Den här bilden speglar ganska bra hur jag känner idag. Vad ska jag ha på mig i kväll? Det har ekat i mitt huvud hela dagen, samtidigt är de lite kul..vilket problem egentligen lixom. Men jag säger de inte högt, mer än till Be. Vi försökte oss ut på en shopping runda, men de gick inte alls vägen. Vår stad är på tok på liten, det finns bara en stil man kan hålla om man ska köpa kläder här: Den romantiska stilen. Den är fin men kan tröttnar ju faktiskt. Men iaf så ska vi ha kul ikväll. det blir först fördrink hos Be, sen god mat på MM och till sist en god flaska vin hos Sanna innan vi når vårt slutmål för kvällen.
Min klänning blir inte klar, jag sitter o syr för fullt nu men har lagt ner tanken på att få bära den i kväll, det får bli till nästa helg!

Ha en jätte bra kväll, vi kanske ses! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0