Det här är jag

541286-33
 
Jag jobbar nu på Allers förlag som mode, inredning och skönhets assistent till fyra stycker reportrar. Det är ett jätte roligt, inspirerande och lärorikt jobb! Innan jag började jobba tränade jag konståkning men fick sluta pga jobbet. Jag har åkt i 17 år, det är de bästa som finns, ska försöka börja igen till hösten när jag förhoppningsvis flyttar till Los Angeles. Detta va lite lite lite om mig, resten får ni märka själva! 

                                                                                                                         

Jag tror mina intressen är ganska tydliga annars säger dessa två små bilderna ganska mycket faktiskt. Och de dom säger är att dom betyder oerhört mycket för mig och det är de som gör mig så glad och till den jag är! §*

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0