God morgon

541286-83


..Kom precis till jobbet och vädret är sååå fint, inte ett moln på himlen!
Jag tror man kan säga att de faktiskt är sommar ♥
Jag har inte så mycket att göra denna veckan, inga plåtningar och inget att förbereda
till I börjar. men jag ska till Malmö om en timme typ och köpa en klänning på Indiska, skönt o komma iväg lite så man får va ute!
Igår när jag va ute och sprang blev jag faktiskt ganska rädd. Jag såg två män lite längre fram, när jag kom närmare såg jag att den ena var helt blod täck i halva ansiktet och han gick mot mig, men sen vända han sig och gick på andra hållet och då såg jag att ambulansen och stod på andra sidan. Fast jag bara sprang förbi någon meter ifrån kände jag att han verkligen stank sprit, så jävla hemskt!! Kommer nog aldrig vänja mig vid sånt.

Uch...
 Nu ska jag ner och äta frukost! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0