Hard Working Women...



Yes..hard working..har varit så dålig på att skriva nu i veckan, saken är den att jag har haft de tufft men jag har också haft riktigt kul. Jag vet inte om de har att göra med att jag jobbar min sista vecka på Allers som jag slappnar av och njuter mer av de stora jobbiga mode plåtningar, detta har varit sdom två största jag haft tror jag under hela året, och dom har legat direkt efter varandra, men endå känner jag att jag kunde varit kvar längre på jobbet och de har varit riktigt riktigt kul. I går fick jag även vara barnvakt år en liten 4 årig pojke som skulle vara med på en bild, jätte söt men guud vad ungar kan trötta ut en! Men vi hade kul och allt gick jätte bra, likaså i dag, allt gick bra och de v också jätte kul, förutom att de som sagt är höst mode nu som gäller. De kom ner en dam som bodde i huset där vi plåtade, hon hade tydligen massa gamla kläder och historier om hennes ungdomsliv som hon bara var TVUNGEN att berätta, sen kom hon springande med sitt album från 70-talet i högsta hugg...sällskaps sjuk tror jag hon va!

Nä de får bli ett kort inlägg i dag, ska upp tidigt har jätte mycket att göra i morogn på jobbet igen, de är långt ifrån över, trots att de bara är två dagar kvar!

Sov så gott....§*

Jag hörde I, Ida ska gå på Sex and the city förvisningen i Stockholm!!!!  Sååå kul!♥


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:28:18
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0