IN THE SHADOW

image268


Ågesten har dämpats lite och de känns skönt, det är aldrig försent att förändra. Hade en jätte skön dag på jobbet, va hemma hos K och plåtade, gick jätte snabbt sen fikade vi resten av tiden, på gooda kanel snäckor!! I morogn åker reportrarna till Stockholm så jag blir ensam kvar, eller jag har K som inte skulle med, så de är vi två i vår hörna! Så veckan blir lugn och de kan vara skönt för jag har så mycket annat att tänka på nu än jobb. Familjen i NY vill veta så snart som möjligt, men f*n att de ska vara så svårt att bestämma sig...jag får kanske börja vänta på tecken, måste ju finnas några!
Nu blir de sängdags..natti natti §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0