SommarMys

...Äntligen...



Det är sommar och de är varmt!!!! Nästan för varmt för min del.. men d är skönt! ♥
Igår gjorde jag nått väldigt nytt och som kändes väldigt bra efteråt, fast de inte var så där jäte allvarligt..
Men när vi skulle cykla hem från stan sent i går så va de en papperskorg som brann nere vid å promenaden,
så vi ringde 112, för de är ju faktiskt bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite. Men det här med att brandmänn ska vara så "heta" är nog en myt!!
Idag har vi legat på stranden för första gånge i år...underbart, de va bara så där lagom. Lagom varmt och lagom kallt, perfekt!
Men nu ska jag iväg och grilla och äntligen dricka vin med mina tjejer...

§*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0