The End of an Era!

Det är verkligen The end of an Era!! jag insåg de precis... Jag har 19 arbetsdagar kvar på den bästa och tryggatse tiden i mitt liv.
19 DAGAR!!!!
Jag har gått upp vecka efter vecka kl 6,30, Alla dom gångerna jag har haft måndags ångest för jag inte vill gå till jobbet är oräkneliga, endå är de det bästa, roligaste, jobbigaste, lugnaste, utvecklande, inspirerande underbara jobbet en 20 årig mode intresserad tjej kan ha!! Och nu efter 9 månader är de slut, plötsligt är jag ledig, hela sommaren. jag har inget att gå upp till, kan göra precis de jag vill. Saken är bara att hur skönt de än låter kommer jag bli såå rastlös och jag kommer sakna alla här jätte mycket!
Det är en ny tid i mitt liv som börjar och jag är både glad och ledsen, nervös och spänd. L.A väntar ju men de är så mycket man måste ta tag i först innan man verkligen är iväg. Det är de som varit så skönt detta året, jag har inte behövt tänka på framtiden och inte behövt ta tag i något som har berört min framtid, jag har haft allt och jag har trivts. Om 19 arbets dagar står jag på ruta 1 igen. Men det är inte med samma ångest som innan, det är nu allt börjar. Jag vet vad jag vill och vad jag kan! Jag har fått dröm jobbet en gång...Jag kan få de igen! §*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0