True Believer * Edith Backlund

   Detta är min nya favorit låt och just i dag passar den in på mig!! SÅ Fin!!

 

Min dag har inte börjat på det bästa sättet faktiskt, känner mig inte så jätte positiv till något. Va nere på fyndet och hittade massor med fina, riktigt fina saker från väldigt bra tillverkare. Det känns bara inte alls kul att gå och titta när man vet att jag inte kommer få något eget boende på iaf 2 år säkert. Då känns de egentligen inte lönt att köpa något som bara ska ligga som alla mina andra saker gör!
Jaja jag ska ha en mysig grillkväll mä min bästa i kväll så då blir jag nog glad igen!

             Ska flytta ut ur uterummet nu och sätta mig i solen! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0