viktor & rolf

...har verkligen gjort en helt grymt rolig och kreativ tolkning av vår verkligenhet. Vi har aldrig varit så självupptagna som nu, men jag tror inte vi har varit så intresserade av andra människor som vi är nu heller. Ta bara bloggarna som exempel. Vi skriver om våra liv och lägger upp bilder överallt så alla ska kunna se och veta hur vi ser ut och vad vi gör varje dag. Familjerna är inte heller lika viktiga längre för många, fler och fler sätter familjelivet år sidan och sattsar enbar på karriären och på att ha kul! Det är en intressant utveckling tycker jag och jag kan känna lite att de lockar, kanske inte i längden men för en tid framöver iaf!

Viktor & Rolfs visning ger en en liten tankeställare samtidigt som de är helt fantastisk och galen! Dom har verkligen lyckats fånga de bästa innom tränder just nu tycker jag...Lekfullhet, surreallistiskt, cirkus och vår självupptagna värld!



Man måste ha riktigt bra självförtroende och se grymt bra ut för o vilja
gå omkring med strålkasstare hela dagen...




 



Vårens vackraste modell!!!




Den här lampan hittade jag på loppis..
Inte helt fel i tiden!!!


Viktor & Rolf


Jag gillar verkligen de här! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0