21 Birthday



Så här började min dag, inte som vanligt men helt ok...Jag vaknade vid 9, tände lite ljus och öppnade paketet från mamma. Här ser ni vad det innehöll...så simpla saker men aldrig blivigt så glad! Det blev lite godis till frukost.



När jag kom ner stod där en liten muffins och ett kuvert från min familj...Så då blev det en muffins till andra frukost!
Rästen av dagen var en lugn hemma dag, lite dåligt väder men de gjorde inte så mycket!


Födelsedags outfit, en ny liten väst som jag har sparade till just denna dagen!
(Jag är inte så stor som jag ser ut! )

Birthday Night

Kvälls outfit!



Kvällen började med champange på en svenska liten resturang, väldigt mysig!



Happy Houer



Sem kom personalen in med en liten bakelse och sjöng för mig!





Här tror jag vi avslutar kvällen! Vi var på Marquee i ca en timme sen tröttnade vi och åkte vidare till Meatpacking...Älskar!
Det var en galen och roligt kväll!
Dock kom aldrig min väska men jag klarade mig faktiskt!

Tack för alla hälsningar och presenter...!!

Puss från Cornelia 21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0