Amazing Night!!!



Best Night ever in the city!!

Igår hade jag tveklöst den bästa kvällen någonsin, ensam!
Fashion partyt var väldigt trevligt, vinet var gott och kläderna var väldigt fina, Oksana Baioul Såg faktiskt ut som en transvestit men jag fick en bild på henne och mig och hon var också väldigt trevlig. Jag träffade en tjej från Ryssland som cokså var där ensam, jätte söt tjej. Så efter festen gick vi till en liten japansk resturang, kl var då runt 11. När vi sitter där kommer de in en kille, det var bara vi i resturangen, så vi frågade honom om han ville komma över och sitta med oss. Det visar sig vara Nate i Gissip Girl, Even better in person! ÅÅåååh jag är kär, såå trevlig och så fruktansvärt vacker att titta på! Bästa middagen någonsin trots att jag inte åt något!

Efter det gick vi vidare till Cain!

ÅÅåå så bra kväll och en ännu bättre sak!

B is coming in 2 days!!!! Kna de blir bättre! Efter lugnet kommer stormen.....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh.. vad jag blir glad för din skull,pussi från Mamma.

2008-11-20 @ 18:57:03
Postat av: annika

JAG ÄR AVIS ;) haha lyllos ! PUSS

2008-11-20 @ 20:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0