??



Var ska jag börja!?
Jag har haft en ganska tuff start på de nya livet. I måndags gick jag på bio för att ha en liten trevlig kväll, såg Changeling, såå bra men en väldigt stark film, vissa stunder i filmen satt jag o blundade och höll för öronen, men ni måste se den! När jag sedan kom tillbaka till bilen satt där en liten trevlig lapp som berättade att jag hade fått parkeringsböter...50 $ bara...50 F*****G Dollar! Just i de ögonblicket rasade allt. Det sista jag vill göra är att ge bort mina pengar till polisen. Jag hade också precis varit på ett gym som jag tänkte köpa kort på, men nu, inga pengar inget gym, inga kläder inga resor in till stan...NADA! När jag kom hem var jag djupt deprimerad och ville bara hem till Ängelholm!

I förgår åkte jag tillbaka till New Rochelle för att betala, körde o letade i säkert 20 min efter polisstationen, när jag kom fram...STÄNGT! Fattades bara de, åkte till gymmet i stället eftersom jag har frikort där nu denna veckan. De gick ju inte jätte bra där heller, skitigt o bara massa getto männiksor som står o stirrar, så jag gick efter 20 min.

Igår gick jag upp ganska motvilligt och tänkte att jag måste utnyttja mitt fir kort så mycket som möjligt. Så tillbaka till NR, gick bort till polishuset, hela vägen gick de en man bakaom mig och skrek att jag skulle stanna och inte gå så fort, livrädd, skitförbannad sprang jag sista biten. Fick gå igenom en säkerhets kontroll och sedan vänta i en Lång kö. Redo att förhandla eftersom jag inte ville betala när jag hade laggt på pengar och allting. När de väl var min tur tittar hon på lappen och ber om ursäkt, Vi har haft problem med automaten dom skulle inte ha gett dig böter!

Då har jag gått i två dagar och mått dåligt och stört mig på allt, jag var redo att packa väska och åka hem och så var de bara ett missförstånd, jag fick behålla mina pengar och jag hade RÄTT!

Efter det skuttade jag till gymmet med känslan av att jag precis vunnit en miljon. Jag hade också beslutat mig för att inte köpa ett gymkort eftersom jag inte hade råd att betala 350 dollar plus 50 dollar till polisen på en vecka, så detta innebar att jag nu har massa pengar kvar. Därför åkte jag till Target och köpte mitt eget gym, en balansboll och hantlar är allt jag behöver...Allting Löst och äntligen känner jag mig som mig själv igen! Men är lite besviken över att jag förlorade två lediga dagar!

Nu har jag precis ätit en underbart god lunch, rester från igår men såå gott, L kan när hon vill! Idag började jag dagen med ett Pilates pass följt av ett spinning pass, bästa morognen på länge, känne mig mycket piggare och har mer energi nu. ONT har jag också men på ett skönt sätt!

Är väldigt nöjd med mig själv nu iaf!
Hur mår ni?

Kramar





Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud vad skönt att läsa detta! Glad jag blir. Jag saknar dig..räknar ner dagarna tills du kommer hem älskling! Kärlek

2008-11-13 @ 20:41:02
Postat av: B

Weee! jag kände verkligne med dig ändå ner till sista stycket. Puh, skönt att du blev av me jäkla böter helvetet! Åh vi måste prata snart igen. Jag har dumma things on my mind! Pudd

2008-11-14 @ 07:58:39
Postat av: P

"Missing someone isn't about how long it's been since you've last seen them or the amount of time since you last spoke - it's about the amount of moments that you're doing something and wish that they were right there with you"



puss

2008-11-18 @ 11:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0