God Morogn!

Morgon runtinerna är avklarade och för första gången på denna veckan har jag inte gått o laggt mig igen efter att alla åkt till skolan. Nej jag åkte o köppte mitt kaffe, som blev en liten besvikelse, det smakade lite bränt. Annars är de det godaste kaffe jag någonsin druckit. Jag har läst igenom alla bloggar OCH jag har köpt min biljett till en Fashion event den 19 november. Det är inte bara en mode show utan det bjuds på drinkar och "dinner" men det som nästan är mest spännande är att Oksana Baiul OS guld Medaljör 1994 i konståkning kommer vara där. Detta kändes bara som en event, gjord för mig!
Äntligen får jag också användning av min fina blå klänning som jag fick av min kära pappa när han var här ♥

Jaha så vad ska jag göra resten av dagen??

Njuta, njuta av mina sista dagar som 20 åring...I morogn ska jag äntligen fixa håret så jag kan börja visa mig utan mössa igen OCH min väska kommer i morogn, hoppas jag! Ska försöka vänta med att öppna den till lördag, om jag kan!

Nu blir de nog ett avsnitt av Livet i Fagervik....å vad jag saknar svenska tv program!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

OKSANA BAIUL AHHHH, JAG ÄR AVUNDSJUUUK ! hade jag varit i närheten redan NU så hade jag hängt med dig !!! miss you . pussar // en lätt avundsjuk annikarubinska som ÄLSKAR konståkning : )

2008-11-06 @ 20:25:45
Postat av: Emelie

åhh..konståkning! vilken underbar film på min brian.

2008-11-06 @ 20:40:16
Postat av: B

God morgon! Hos dig. God kväll hos mig =) Puss

2008-11-06 @ 21:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0