Long Time



Längesedan nu...har haft de lite tungt i veckan så har inte känt mig så motiverad direkt! Helgen som varit va ok..fredag kväll åkte jag in till stan på att gå på en Stand up show och allvarligt, bara för att man använder The F and S word minst 2 gången i varje mening betyder inte de att man är en komiker...Jag blev nästan förbannad i slutet när en 55 årig man står och berättar och skämtar om hela hans sex liv, dessvärre skrattade nästan alla så antar att de va mig de va fel på?!
Men de blev bara för mycket!

Lördagen va jag mä N, vi lagade mat och kollade Sex and The City filmen, lugn och skön Lördag!

Söndag åkte jag in till ett iskallt Manhattan, alla mysiga cafeer var fullpackade mä folk så vid 15.30 fick jag i mig lite frukost! Det bev mörkt ganska snabbt, upptäckte då att strosa runder på kvällen är fansktiskt mysigare och det är lite mindre folk ute!

Måndag så vr jag på en Thanksgiving dinner med alla aupairer i Westchester, träffade några andra svenska och vi hade himla trevligt, Gud vad jag saknat att hänga mä Svenskar. Ville inte de i början men nu inser jag att man har nog roligast när man pratar samma språk och är lite likasinnade!

Igår blev de långpromenad i två timmar och god havregrynsgröt till frukost!
Ikväll blir de fest med fri bar, det är nämnligen dags för Fashion Partyt, jag har inga förväntningar är trött på att bli besviken. Så imorogn får ni reda på hur de, det ska iaf bli kul att gå på något lite annorlunda!

Så så här ser livet ut just nu och om knappt en månad sitter jag på flyget, hem till Sverige!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0