Catch 21



Väntan har varit lång, lång, men nu kan jag inte säga att jag känner någon lättnad direkt...hur har jag lyckats att bli 21 år, iaf i Sverige än så länge så njuter jag av mina sista 5 timmar som jag har kvar av mitt 20 år. Året har flögit förbi, kommer ihåg vad jag gjorde min sista dag som 19 åring, åt mjölkchoklad hela kvällen efter jobbet och satte upp mål för hur mitt 20 år skulle bli...

Jag skulle bli smal, därför unnade jag mig choklad i tron om att de va de sista jag skulle se av choklad de närmsta året, jag skulle dejta massa snygga killar, jag tänkte nog inte på att jag fortfarande skulle bo i ängelholm ett tag till. Jag skulle börja tvätta håret o alltid se fräsh ut, jag glömde också att man inte får mer enegi mer åren snarare tvärt om...Så nu sitter jag här en fredagkväll i Pelham New York, dagen före min födelsedag, chokladen är utbytt mot havregryns gröt med kanel smak, håret är nyfärgat och rent, med andra ord är jag sjukt motiverad att börja ett nytt sunadre och friskare liv....det vill säga utgång i morgon med så mycket gratis sprit man vill!

Jaja...för att sumera året så har jag haft mitt dröm jobb och jag bor just nu i min dröm stad! Jag vet vilka mina riktiga vänner är. Efter att mamma sa att i min ålder skaffar man inte några nya "riktiga" vänner utan dom har du redan slappnade jag av lite...insåg att jag är en väldigt lycklig 21 åring för dom vännerna jag har i sverige skulle jag aldrig byta ut för 100000000 miljoner dollar!

Jag kan inte annat än att vara nöjd, men kan trots inte trolla bort tankarna om hur jag har blivigt 21, de går inte. Jag är officiellt vuxen och nu börjar ett nytt liv en ny tid och detta året ska jag lyckas, inget blir som man tänkt sig det vet jag men jag ska göra allt jag kan för att lyckas och för att vara lycklig och för att mitt år här i New York också blir mitt dröm år, jag har inget att förlora!!!

It's catch 21!

På tal om väntan, jag väntar och väntar och väntar på att en man ska knacka på dörren och sträcka fram ett vackert litet paket där de står mitt namn på, ni kan nog gissa vad det är jag väntar på och kommer de inte i morogn blir jag väldigt besviken och hela min Outfit för kvällen blir näst intill förstörd!!!

Grattis till mig..4 timmar och 25 min kvar!

Kommentarer
Postat av: B

weeeeeeeeeeee. =) grattis här me! Puss

2008-11-08 @ 13:53:22
Postat av: Syster Jannice

Hej kära lillsyster!! Önskar jag fick vara med dig i NY o fira din födelsedag :)Hoppas du har det bra.. saknar dig!! Alla vi i Spannarp hälsar o sänder dig pussar o kramar i massor xxxxxx

2008-11-08 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0