Fredagskväll Utan Energi



Nu blev det lite nya ändringar igen, mycket bättre!!
Denna dag har varit en av dom mest jobbiga dagarna här hittills, sen kom jag på att de jag har gjort i dag har jag jobbat med under ett år. L är äntligen klar med sin "show" som hon kallar de. Ett klädesföretag skickar hit kläder som hon sedan säljer till kunder som kommer hit till hennes hus för att shoppa. Det jag har gjort är att packa upp allt och idag skulle allt packas ner igen, mycket jobb vill jag lova! Som tur va fick jag hjälp av M och K. Jag började kl 8 i morse efter att alla gått till skolan, Utan frukost, blev klar ca vid 14.00-14.30 utan lunch. All min energi försvann vid ca 12 tiden och den har inte kommit tillbaks!

Lite av detta beror också på att jag och Helena hade alldeles för trevligt igår! Jag mötte upp henne vid City Hall för att sedan dra oss vidare till mitt favorit område. Meatpacking, där åt vi på ett litet super mysigt ställe helt i min sak, maten var väll sådär dock men de gjorde inte så mycket, vi han knappt med att äta för allt snackande...vidare sen till en liten bar precis runt hörnan, där blev de ytterligare lite mer vin och tiden bara sprang iväg...Känndes inte alls kul att sätta si på tåget hem när man bar vill stanna kvar i denna härliga stämmning som vi hade skapat!

Imorgon möts vi upp igen för en heldag, fika, lunch och shopping...ser fram emot det. Hade bara velat gå och lägga mig nu så jag är laddad för i morgon och så att denna dagen kan få ett slut, men L är iväg ikväll så så blir inte fallet, jag ska fortsätta att mysa i vardagsrummet där jag nu sitter och njuter av att kläderna äntligen är borta! Trots att det är kläder jag har jobbat med så packa och packa upp är inte min grej endå!!

God Natt §*

Ps: B det var du som inspirerade mig, nu är jag hooked!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0