H A L L O W E E N











Jag älskar halloween och det är inte många hus som inte har dekorerat med gravstenar, pumpor, spöken och massa annat. Denna trappuppgång hittade jag och pappa när vandrade runder uppe på Upper East Side.  Det roliga är att jag kan inte för mitt liv tänka mig att dom som bor där sätter upp allt själv, utan man anställer såklart något som fixar de! Men man måste ju ha den värsta dekorationen för att visa alla andra att man är en bra förälder som engagerar sig i barnens liv!! Ja det är vad jag tror, och efter att ha bott i en amerikansk familj tror jag att jag har ganska rätt, jag hoppas dock att de kankse finns någon som kan bevisa att jag har fel!

Men Halloween it is and i Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0