Happy Halloween!















Idag har vi varit runder i olika kostymaffärer och halloween affärer. A och A letade efter något att ha på sig ikväll, dom ska nämnligen vara med i paraden ikväll som vi ska in och titta på. Vi hamnade i en jätte affär med alla kostymer man kan tänka sig. Dom hyrde ut till vanliga människor men mest till teatrar och liknande men dom hade även Vintage kläder, men inget gick att köpa lite synd. Verkligen sååå fina kläder men där var så mycket så det var svårt att se allt och de kändes lite sunkigt..kläderna var ju inte nya direkt. Jag lyckades endå hitta massa fina saker, ni ser ju åvanför! Så ikväll blir det alltså in på manhattan, se parade och sedan möta upp eadbro.blogg.se
för en drink. Annars blir det en lugn kväll skulle jag tro.

Hoppas ni har en bra kväll hemma!

GRATTIS RENATO på 21 Års Dagen ♥

Kommentarer
Postat av: P

Lyssna precis på Om du lämna mig nu!! Och tänker varje gång på dig Gud vad jag saknar dig nu hjärtat!!!



Massa varma kramar!!!

2008-11-02 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0