New York en vecka senare



En vecka har gått sedan sist. Hösten börjat äntligen komma på riktigt nu och halsduken har åkt fram. Jag är lycklig ♥
För en vecka sedan lämnade L mig med "barnen", vi var ensamma till söndags kväll. Jag trodde att de skulle bli en utmaning men allt gick jätte bra. Idag låg det ett litet brev på trappan till mig, ett jätte fint kort fick jag där L hade skrivigt så fint. Detta var första gången som hon åkte hemmifrån en lite längre tid utan barnen på 7 år, är väldigt glad att jag ställde upp på att göra detta, trots att vi inte får jobba så mycket för organisationen.

Så helgen var lugn för min del. I måndags fick jag ledigt och då åkte jag in till Soho och gick runder hade en jätte skön dag, fick lite ont i mina fötter av mina röda klackar så när jag kom hem gick jag ner och fick naglarna och fötterna fixade, perfekt avslut på dagen. Vad som inte var så kul va när konduktören på tåget sa att vi stannar inte i Pelham, första stoppet är Harrison, 3 stationer efter Pelham, bara att åka tillbaka men hem kom jag till slut!

Igår åkte jag till Rye för att träna och kolla lite på hockey. Träningen var katastorf, var inte alls sugen och kramp i fötterna, va bara på en halv timme. Saknar att åka i min gamla ishall hemma när vi va fler på isen det var de som gjorde konståkning så roligt, det är fortfarande kul men inte på samma sätt när men är helt ensam på isen. Iaf så är Rye en jätte fin liten liten stad, dom har alla butiker som man behöver och det ligger precis vid havet.

Annars funkar allt som vanligt, oktober är fullspäckat, pappa komer nästa vecka, familjen åker iväg, L mode show börjar samma vecka som dom kommer hem och veckan efter kommer H och hälsar på, hoppas jag får tid över så vi får tid till att umgås inne i City!

Ha en bra dag allihop!! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0