Torsdag


style.com                                                                                           Vinnare! Älskar skorna ♥

Det kvittar hur tidigt eller hur sent jag somnar, alltid lika trött när jag vaknar. Men nu är jag uppe, eller ligger i min säng och lyssnar på Adele, har ni inte hört alla hennes låtar måste ni, såå fina och dom passar så bra nu när de äntligen är hösttiider!

En sak som stör mig väldigt mycket på är att när barnen inte ser de som letar efter så kallar dom på min eller L, dom säger att dom letat så då springer ju jag runt i hela huset för att hitta ett annat ställe dom kanske har hamnat på, 15 min senare hittar man de precis där de ska vara, bara att de ligger tex en annan tröja över eller liknande, fruktansvärt irriternade, Känner att jag hade behövt lite semester trots att de bara var två veckor sedan jag hade 5 dagars ledigt.

Alla komentarer o mail jag får av mina bästa saknade vänner hemma hjälper mig att hålla humöret uppe, blir alltid lika glad när någon skriver!!!

Nu ska jag gå upp o göra vid mig, har en frukost träff med alla aupairer i Pelham nu på morgonen!

Hoppas ni får en bra dag, eller att ni har en bra dag! Kramar §*

Kommentarer
Postat av: B

Va det mitt tips om Adele som fick dig att lyssna!? Hon e gryM! =) Puyss

2008-10-24 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0