What happened to my life?



ÅÅå vem vill flytta in här med mig? Jag vill ha min egen lägenhet, mitt eget liv, mina egna saker och bara ta hänsyn till mig själv och ingen annan!!
Jag har en liten down period, jag måste bara få göra något för mig själv. Fick dock goda nyheter igår, en vecka i november här jag ledig, familjen ska iväg och dom lämnar mig ensam hemma och jag har aldrig varit gladare. Vissta hade de varit kul att förja med, men nu kan jag göra dom sakerna jag vill för då är de bara jag som finns, ingen annan och inga andra, bara jag!! Precis vad jag vill och behöver! ♥

Kommentarer
Postat av: p

2008-10-28 @ 17:46:49
Postat av: P

Ååå jag hade lätt kunnat flytta in där med dig ser juh hur vackert ut som helst!! Hur är allt darling? Måste få veta vilken väska det blev!

Pusss

2008-10-28 @ 17:48:27
Postat av: Mamma

Precis ett sådant vackert hus har jag bott i, dessa dagar i Budapest. Puss från Mammis

2008-10-28 @ 19:31:33
Postat av: B

Jag vill komma till dig! Har du kollat upp det? Puss

2008-10-29 @ 16:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0