12 Timmars Shopping


Det började med en väldigt interessat morgon, jag missade tåget in till manhattan vilket ledde till att jag mötte en väldigt trevlig dam, två trevliga damer på stationen. Den ena var i 60 års åldern och den andra, ja ni ser själva. Den yngre ville ta ett kort på oss eftersom jag var ung och hon äldre, att de var en vacker kontrast, en ung och en äldre från helt olika världar. Hon jobbade på en historia om amerika och var väldigt intresserad av politik. Jag vet ju inte så mycket om sånt men hon hade intressanta tankar och åsikter, jag delade såklart med mig av mina och vi hade ett mycket givande samtal i ca en timme, eftersom vi båda var väldigt tidiga till nästa tåg.

När jag väl kom fram till manhattan började jag min 12 timmar shopping, jag kan knappt känna mina fötter längre, vilket nog är tur. Jag höll mig på fifth av heladagen nästan, det blev också en tur till Macey's. Fösta affären jag besökte var så klart H&M, bästa H&M:et jag varit på, blev dock inga inköp, efter vidare till Zara, kunde lika gärna stannat i Sverige. Väl där hittade jag en underbar kappa precis i min stil och en tunika som jag är väldigt nörjd med. Utöver de blev det Marc Jacobs nya perfym Daisy, en Instyle och ett litet paket Oreos, litet! Nu har jag iaf 4 st vinter och höst jackor så jag är väl förberädd för hösten, längtar det var så varm i dag i stan!

Jag hittade såkklart mycket annat, bla ett par bruna stövlar som jag vill ha, men vet inte om de är för tidigt att köpa de nu, är rädd att jag kanske ändrar mig och hittar några finare, tveksamt men endå!
Det var en trevlig dag. Det var kul att vara tillbaka även fast det känns som jag aldrig varit härifrån, jag kommer ihåg allt sen jag var här sist som om de var igår.

Nu är jag väldigt väldigt trött, ska nog sätta på lite Sex And The City nu innan jag ska lägga mig.
Å^glöm inte att imorogn börjar nya Gossip Girl och efter de nya The Hills, bästa dagen på veckan! I morogn ska jag också anmäla mig till en kurs på Parsons, de blir grafisk design, inriktning på illustrationer, de finns så många intressanta kurser emn jag var ute i lite dålig tid så detta var den enda som jag vill läsa som ocså var på en passande dag!

God natt...§*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0