Fredag


Nu börjar dagarna rulla på i ett väldigt högt tempo att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde i fredags. Hum, jag jobbade iaf en väldigt kort dag, jo jag gjorde vid naglarna på morgonen, sen jobbade jag några timmar bara. Vid sju tiden tog jag tåget till M för att förbereda oss för utgång. När jag kom dit fick jag en chock, jag uppskattar verkligen vårat hus och mitt rum, faktiskt så bor jag i ett väldigt fint och välvårdat hus och mitt rum har nu efter min ommublering blivigt väldigt fint, och jag trivs. Iaf A, M och jag tog tåget in till manhattan vid 23 tiden, vi va på två olika ställen där de är 18 års gräns eftersom A inte är 21 ännu, vilket jag då är här i USA vilket jag är sååå glad för. Ställena var helt ok, inte riktigt min stil, men helt ok för att vara en början, tror dock inte att de blir av att jag går dit fler gånger, vi får se!
Kvällen slutade inte förrän 7-8 på morgonen. Sista tåget går vi halv två och de är lite för tidigt så vi måste vänta till första morogn tåget istället som inte går förrän vid 5, men såklar missade vi de så vi fick vänta till ca 6 sen fick vi gå från stationen hem till M igen, behöver jag säga att jag var trött igår och var inte på de bästa humöret.
Som tur var hade jag en lugn dagt i lördags också. På kvällen bjöd jag ut mig själv på middag på en väldigt trevlig och fin Italiens resturang. Där åt jag en spagetti med musslor. Gott!

Det är hårt att ligga på topp här vill jag lova, de är annat än Bahnhof...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0