Grått & 97% Luftfuktighet

                                           

Fönsterna är immiga, och det går inte att se ut. Endå är de något som gör mig glad idag! Jag har beställt resa hem, jag längtar inte hem faktiskt men de käns väldigt skönt att veta att det är klart och att jag har hela 2 veckor hemma!
Idag är en väldigt väldigt lugn dag, just nu är jag ensam hemma så jag njuter av varje sekund!
Trots regnet ska vi försöka ta oss in till city i kväll för utgång, och det blir en liten runda till mitt favorit ställe Tao!!

Imorogn får ni veta mer!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hjärtat!!

Vilken datum kommer du hem? Har du märkt av nått av fashion week? Puss och kram



2008-09-07 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0