Lördag Shopping....Trodde jag!?


Kristy!!


Long Island Bron. Manhattan lång där borta!

Jag och K åkte över till Long Island för lite shopping på Rosavelt Mall, skulle kunna säga att de är 10 gånger större både på ytan och på höjden än Väla! Jag glömde dock mina pengar hemma och hade inte så mycket kvar på mitt visa kort, tur va ganske de!? Men nått litet blev de iaf. Armband och öghängen från HM, En ring från Forever 21 som för överigt är den värsta affären jag varit i, förstår inte varför alla hemma pratar om den! Köpte också fina underkläder.

Efter en lång dag blev de faktiskt en lugn kväll, planen var Marguee, jag skulle åkt in och mött upp K och M som varit på middag med M familj och sedan skulle vi gå ut, kl 9 låg jag nerbäddad i min säng och hade en mysigt Sex And The City kväll med en jätte huvudverk, så jag beslöt mig för att avsluta kvällen där.

Det är jag inte alltför ledsen över, det var faktiskt den första lördagen jag tillbringat hemma i min egen säng sen jag kom hem från Fire Island! Tror de gjorde mig gott! §*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0