Make It Or Brake It



Dagarna verkligen springer förbi. Igår blev de mer shopping, en klänning, tre av mina älskade Essie nagelack, ansiktsrengöring, denna gången från Clinique,  och så blev det en sjal från American Appereal. Ska försöka komma ihåg att ta bilder så ni får se allt!
Det är svårt att komma till ett nytt ställe, hemma har man sina favorit märken, sina favorit affärer, här måste man hitta nya favoriter och komma ihåg var dom ligger...svårt!!!

Igår hade vi middags gäster över, mat för 15 personer, disk för 15 personer, jag var trött! Idag dock är jag inte trött, har varit och fixat håret så äntligen ser jag normal ut igen, blev jätte nöjd!

Nu måste jag rusa iväg hem till K, min dag är äntligen över, i morogn börjar skolan och allt blir åer igen normalt, förrutom för mig då allt blir nytt, än en gång!

God natt...§*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0