Night Out In The City


                                                         TAO

Äntligen är jag där jag vill vara just nu, i min säng!! När helgen närmar sig speedas tempot upp till en Hög nivå. Men det är de bästa på hela veckan!

Lördagen började lugnt pga vädret som var det värsta jag varit med om, vädermässigt. Jag höll mig innomhus hela dagen. Senare åkte jag hem till K och M där dom hade laddat upp med mat och drinkar. Vi gjorde oss iordning, tog en taxi till stationen och hamnade så småning om på mitt absoluta favorit ställe...TAO, åå vad jag älskar de stället. Vi hade väldigt trevligt och ett trevligt sällskap. Vi träffade på två men bokstavligt talat men som serverade oss cosmos på löpande band. Hans skratt kommer jag aldrig att glömma, låvar att hela resturangen kunde höra honom! Vi mötte sedan upp några Australienare som K och M kände. När det sedan var dags att lämna Tao för Marquee kör dom fram en limo som skulle ta oss dit, sånt gillar jag!!

Inne på Marquee fick vi ett bord och allt serverat, jag förstår varför alla verkar gilla Marquee och ag är inget undantag. När klockan började närma sig 4 gick vi alla till killarnas hotel, även det ett väldigt fint hotel!! Vi beställde upp pizza, de största jag någonsin sett. De var snälla not att låta mig och K stanna där, det var väldigt skönt att slippa vänta på tåget och åka hem kl 5 på morgonen.
Nackdelen med att inte åka hem är att man måste hoppa i sin party outfit igen på morognen, vilket denna gången bestod av min väldigt gula gula klänning! Det gick inte direkt att dölja att man var hade varit ute när vandrade runder på Grand Central i morse. Men vi hade kul och de är allt som räknas!

Idag har vi haft en lugn dag, jag M och K åkte in till White Plains för att äta och det var gott!!! Sen blev de Lindor choklad, kaffe och MTV hos K. Bästa avslutning på helgen...

Nu ska jag krypa ner och sova gott....


Kommentarer
Postat av: B

Åh jag vet, jag vet, men jag har ingen tid att göra nånting förutom sitta me huvudet i böckerna eller dylikt. Tråkigt! Saknar dig. och saknar att prata med dig men jag är så stressad hela tiden att jag inte vågar låta tiden rinna iväg på msn.. Förlåååt! Puss

2008-09-09 @ 18:05:27
Postat av: ida

Åååå, vad kul. vilken kväll. tao, marquee, limo å hela köret!! Inte dåligt vännen. Pusss

2008-09-09 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0